Anulowanie zamówienia
email kontaktowy:
sklep@trycho-medica.pl
Produkt nie jest już dostępny, dystrybutor wyłączył dostępność produktu. Produkt został wycofany ze sprzedaży lub wszystkie inne zależności, które spowodowały anulowanie zamówienia.
Klient otrzyma zwrot środków na konto w przeciągu 1-10 dni.
Jeżeli zamówienie jest już w realizacji ale dystrybutor nie rozpoczął procesu relokacji towaru, jest możliwość anulowania zamówienia przez klienta. W takim wypadku należy niezwłocznie powiadomić nas o tym fakcie. UWAGA: za anulowanie zamówienia na tym etapie pobierana jest opłąta operacyjna związana z pracą magazynu i operacjami transakcyjnymi - 2% wartości zamówienia.
Klient otrzyma zwrot środków na konto w przeciągu 1-10 dni.
Jeżeli zamówienie jest już w realizacji i dystrybutor rozpoczął proces relokacji towaru. nie można anulować już zamówienia. Jedynym rozwiązaniem jest odmowa odebrania paczki od kuriera. UWAGA: za anulowanie zamówienia na tym etapie pobierana jest opłąta operacyjna związana z pracą magazynu i operacjami transakcyjnymi - 2% wartości zamówienia, plus opłata za przesyłkę zwrotną naliczoną przez kuriera i ponowne magazynowanie towaru.
Klient otrzyma zwrot środków na konto w przeciągu 1-10 dni.
Na tym etapie nie można anulować już zamówienia. Jedynym rozwiązaniem jest odmowa odebrania paczki od kuriera.
UWAGA: za anulowanie zamówienia na tym etapie pobierana jest opłąta operacyjna związana z pracą magazynu i operacjami transakcyjnymi - 2% wartości zamówienia, plus opłata za przesyłkę zwrotną naliczoną przez kuriera i ponowne magazynowanie towaru.
Klient otrzyma zwrot środków na konto w przeciągu 1-10 dni.
Reklamacja Logistyczna
Czas na zgłoszenie incydentu: 3 dni
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
Jeżeli paczka jest uszkodzona, poproś o protokół szkody, w przypadku uszkodzenia produktu, paczkę należy zwrócić kurierowi, koniecznie zachowując podpisany protokół. Prosimy o zeskanowanie lub zrobienie zdjęcia protokołu i wysłanie go na adres reklamacyjny sklepu
Paczka pozostawiona przez kuriera bez możliwości sprawdzenia przy dostawie, udokumentuj uszkodzenia:
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
- skontaktuj się z kurierem, poproś o protokół szkody i o zabranie paczki
Zgłoś reklamacje na adres reklamacje@trycho-medica.pl koniecznie załącz zdjęcia i protokół szkody. Jeżeli kurier nie zabrał towaru, zostanie wysłana etykieta transportowa, kurier zabierze towar. Po prze-procesowaniu reklamacji nastąpi zwrot środków lub wg. życzenia ponowna wysyłka
Reklamacja Produktowa
dla produktów typu: suszarka, prostownica itp.
Czas na zgłoszenie incydentu: 10 dni
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
Zgłoś reklamacje na adres reklamacje@trycho-medica.pl koniecznie opisz sprawę, załącz film i zdjęcia. Zostanie wysłana etykieta transportowa, kurier zabierze towar. Po prze-procesowaniu reklamacji nastąpi zwrot środków lub wg. życzenia ponowna wysyłka
Gwarancja Producenta
dla produktów typu: suszarka, prostownica itp.
Czas na zgłoszenie gwarancyjne: 24m
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
Zarejestruj produkt i zgłoszenie na stronie producenta
postępuj wg. wskazówek i procedury gwarancyjnej producenta
jeżeli potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami: gwarancje@trycho-medica.pl
Zarejestruj produkt i zgłoszenie na stronie producenta
postępuj wg. wskazówek i procedury gwarancyjnej producenta
jeżeli potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami: gwarancje@trycho-medica.pl
Zwroty
Uwaga, używane kosmetyki nie podelgają zwrotowi
Czas na zgłoszenie: 14 dni
email kontaktowy: zwroty@trycho-medica.pl
W celu realizacji zwrotu skontaktuj się z nami: zwroty@trycho-medica.pl aby uzyskać adres zwrotu produku
Odeślij produkt na wskazany przez nas adres wysyłkowy
Po otrzymaniu produktu zostanie on sprawdzony przez obsługe sklepu. Jeżeli nie będzie zastrzeżeń, zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni roboczych
